Devilish

HilenNam

Devilish

HilenNam

۰۶
ارديبهشت ۹۹

من هدیه زهرا هستم.

آرمی اممممممممممم.laughBTS

کلا 13 سالمه اما شیشمم .

فیک مینویسم و میخونم و....

تسمیم گرفتم که فیک هایی که مینویسم رو منتشر کنم.heart

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۶
Devilish sun

نظرات  (۱)

سلام عزیزم من یاسمنم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم من به شدت جیکوک لاور دو آتیشم ولی به بقیه کاپلا احترام میزارم با ویکوک شیپرا جنگ جهانی دارم 😁😁😁شوخی کردم 

من عاشق هر چی که بنویسی هستم و منتظرم هر چی سوزناک تر و پشم ریز تر بهتر بیا کل دنیا رو از فیکای کوکمین پر کنیم 👍😘😘

پاسخ:
hi!so cool^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی