Devilish

HilenNam

Devilish

HilenNam

۱۴
تیر ۹۹

سلاااام

بیاید به من فیک پیشنهاد بدییییییییدددد لفطاااا 

کاپل هم هرچی باشه فقط جیمین توش باشه افطا و من هم به شما میدمم بیاد به حرفیم

و معرفی کنم

نویسنده میباشم همه کاپلی مینویسم و الان هم در حال نوشته فیک فرشته کوچولو هستم اگه دیده باشیددددد

ملچچچچ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۴
Devilish sun

نظرات  (۱۱)

سلام

والامن چون از فیک بدم میاد تا حالا نخوندم برا همین نمیتونم چیزی بگم

ولی موضوع برا حرف زدن میدونم اینکه تو کیستی

پاسخ:
هدیه زهرا معروف به لواشک میباشم ۱۳ سالمه و فیک مینویسمو میخونم و بایسم جیمین و رکر بایسم کوکی ....
و شما؟

ووواوووو سلوممم^^من کوکمین شیپرم توهم هستی نح؟؟^^

بیا تو این وبم:http://jikookpic.blog.ir/

فیک هست بگرد شاید باشن فیکایی ک نخوندی^^

 

 

میخوام فیکتو بخونم البته اگه کوکمین داشته باشی^^

پاسخ:
من واسه کوکمین جون میدممممممم آره فیک هام کوکمینه و تو سایت فضایی ها دوتا پارتش آپ شده 
الان میام ببینممممممممم

منم بهاره 15 بایسم وی هست ولی جیمینم دوس دارم

از اشنایی خوشبختممممممممممممممم

پاسخ:
همچنیییین

بیا بیااا^^

 

لینک سایتشو بم میدی؟؟ندارمش فک کنم:)

پاسخ:
نمیدمنم کدومه اوف

هلوووو

من فیک نمیخونم کلن/:

پاسخ:
اوکی باچه

اع؟؟

 

ببین وفتی میری تو سایتش اون بالا تو قسمت جستوجوی گوگل لینکش هست همونو کپی کن...یا ازخود صاحب سایتش بخواه:)

 

نشدم نشد..مشکلی نیست لابلی^^

فقط میگم یسر به این پستم بزن و بخونش و نظرتو بگو^^

http://jikookpic.blog.ir/post/%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%B4%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A7%DB%8C

 

تشکر^^

 

۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۰ ♡ Kim Jung Hyun

های گرل🙃

پاسخ:
های

سلام من پانته آم ملقب به پانى و 15 سالمه و بایسمم کوکیه فیک hidden dream قشنگه جذب متضاد م خوله ولى باید ژانر مورد علاقتو بهم بگى که بهت معرفى منک راستى دیگه mini angle رو آپ نمیکنى ؟ آخه قلمت خیلى عالى بود دلم براى فیکت تنگ شده

پاسخ:
اون دوتا رو خوندم...
آره آپ میکنم اما سخته برام چون باید پیدی اف شه....
و دارم یه فیک دیگه با نام نفس بکش دیوونه با کاپل کوکمین مینویسم
من ادامه میدم اونو

سلام 

چرا فیک مینی انجلتو آپ نمیکنی من خیلی میدوستمت واقعا خیلی با حال بود 

اگه میشه زود تر آپ کنی 😭

پاسخ:
آپ کردم  منتشر نمیشه و یکم دستم بنده فیک نفس بکش لعنتیه که اون ویکوکه ولی مینوسم و تا آخر میرم قووول میدم

هی!

من معمولا توی وبی بجز وب ددی کامنت نمیذارم! 

من نوینسده فضایی هام. ملقب به دکتر منگو

پروفایلتو زیاد اونجا دیدم.

اگر فیک میخوای باید بهت Saturday Night رو معرفی کنم که یه سه شاتیه. و تو اولین کسی هستی که میفهمه دکتر میخواد فصل سومشم بده بیاد بیرون!;)

تمومش کردی نظرتم اونجا بفرست:)))

بوص

پاسخ:
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
شعتتتتتتتتتتتتتتت
میدونستی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
من اینو خوندمممممم عالییییییییییییییییییییییییییییی بودددد خیلی خیلی خوبببببببببب هم یک هم دوش...یه احساسی بهم میگفت 3 هم داره 
آخه اونج که رفته بودن آب بازی جیمین و وی گفتن نمیخوان شادی کوک رو خراب کنن و نمیدونن مامان بابا هاشون  و... به ازدواج سه نفره راضی ان یا نه
تیکه تیکشو حفظظمممممممممممممممممممم
عالی بووووذد
هر وقت نوشتی بهم بگوووو

سلام ^ــ^

اگه فیک میخوای حالا علاوه بر بلاگ  BTS fanfiction

تو این پست کوکمینم هم والپیپر از جیکوک هم چند تا فیک از جیکوک گذاشتم ولی نمیدونم خوندی یا نه :)

خودم عاشق اون دوتا اولی هام و تقریبا سه بار خوندمشون :))))

پاسخ:
همشون رو خونده بودم():
اوهم
اما اون سیمیلر همونی که جیمین بود و یه کی مثل جیمین اون عالیهههههههههههههه میدونی چیه اونو خوندم اما انقدر قشنگ بود دوست داشتم بازم بخونم ممنووووووووووووون
و اون پلیسیه...میدونی به نظرم کوک باید میشد همون ادم قبلی..... اما نشد خودش گفت من هیچوقت اون ادم قبلی نمیشم...................ولی خوب خوبه باز به هم رسیدن
مشییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی