Devilish

HilenNam

Devilish

HilenNam

۱۲
ارديبهشت ۹۹

.........سلااااااااااااااااااااااااام.....

بچه ها من دنبال دوتا فیک هستم...

1یه فی بود توش کوک با خواهر جیمین ازدواج کرده بعد خواهر جیمین میمیره .... 

2 یکی دیگه که جیمین با یه دختره ای ازدواج کرده بعد دختره و خیمین هم را دوس ندارن و یه بچه هم  دارن بعد دختره با کوک میخواد ازدواج کنه اما کوک عاشق جیمینه....

کسی این دوتا را نداره؟

بگید جان مننننننننننننننننننننننننننن

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۱۲
Devilish sun

نظرات  (۷)

من دارم ولی بین تمام فیکامه خیلی سخته پیدا کردنش ولی باز میرم میگردم پیدا کردم برات میفرستم

پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یسسسسسس پیداش کردمممممم

http://uupload.ir/view/odi2_some_one_like_her....pdf/

و تازه فهمیدم چقدر فیک دارم

ولی از بین اون دوتا که گفتی همینو داشتم 

پاسخ:
کم کم زندگی رو بهم دادیییییییییییی مرسییییییییییییییییییی
کمکم میکنی اون یکی رو پیدا کنم؟ دارم میمیرممممم

یکم بیشتر دربارش بگو

شاید اونم داشته باشم جوجو

خواهش میکنم کاری نکردم ^^

سلام بچه ها 

من تازه اومدم تو این سایتا اصن نمیدننم چی به چیه مثلا چجوری پست میذارین و چجوری کلا اهنگ و عکس و فیک و اینا میذارین

یا اصن چجوری پس زمینمو عوض کنم 

اگه میشه یکی بهم بگه 😘

پاسخ:
 پست و توی گزینه ی انتشار میتونی بزاری هانگ و همه ی اینا رو..من خودمم تازه اومدم 

ولی عکسایی که از کوک میذاری محشرنننن😍😍😍😍

پاسخ:
بایس رکرمه

اینطور که ت میگی منم میخوام بخونمممممممم:///////////////////

پاسخ:
(:

خدایی میخوام بخونمم 😂😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
http://uupload.ir/view/odi2_some_one_like_her....pdf/
بیا(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی